به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، محسن یعقوبی مسئول سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت استراتژیک شرکت، گفت: بهبود مستمر در سیستمهای مدیریتی، از ضرورتهای استانداردها و راهکاری برای رسیدن به اهداف سازمان است.
وی افزود: امورهای منابع آب شهرستانها به عنوان اصلیترین بخش شرکت در ارائه خدمات، نقش مهمی در پاسخگویی مناسب به مردم دارند که میتوانند با چابک سازی فرآیندها، در افزایش کیفیت خدمات و بهبود رضایت اربابرجوع تأثیر بسزایی داشته باشند.
در این جلسه برخی فرآیندهای کاری مورد تحلیل قرار گرفت و مقرر شد با برگزاری جلساتی با حضور کارشناسان شهرستانهای پایلوت طرح مذکور (تربتجام، مشهد و قوچان) و واحدهای مختلف حوزه معاونت حفاظت و بهرهبرداری، نسبت به اصلاح آن برای بهبود عملکرد و خدمات سازمان در جهت تحقق اهداف و الزامات اثربخش بر مبنای نیازها و انتظارات مشترکین صورت گیرد.