بر اساس یک پژوهش میدانی عنوان شد:
به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، رکنیزاده مدیرعامل شرکت مشاور گروه بازرسی و مدیریت عملکرد که برای چهارمین سال متوالی مسئولیت جمعآوری داده و تحلیل سطوح رضایتمندی از بخشهای مختلف شرکت آب منطقهای خراسانرضوی را برعهده دارد، گفت: بنابر اطلاعاتی که از جامعه آماری مشخص از طریق پرسشنامه و ارتباطات مختلف تهیه و بر اساس استانداردهای علمی آنالیز شده است، رضایتمندی مشترکان از مدیر و کارکنان امور منابع آب تربتجام ۸۸ درصد و رضایت تشکل کشاورزی و فرمانداریهای تابعه از این امور نیز به ترتیب ۹۳ و ۹۱ درصد در سال ۱۴۰۳ بوده که در همه موارد جایگاه این شهرستان در بین ادارات برتر استان قرار دارد.
وی افزود: چشمانداز شرکت رضایتمندی ۸۵ درصدی متقاضیان از ارکان شرکت بوده که به پیشنهاد معاون حفاظت و بهرهبرداری به ۹۰ درصد برای سنوات بعد افزایش پیدا کرده است.
رکنی زاده با اشاره به اینکه نظرسنجی از تشکلها برای نخستین سال انجام شده، از برنامههای آتی برای افزایش تعداد نمونهها، گزارشگیری از مسئولان سایر دستگاههای مرتبط و محاسبه شاخص کاهش مراجعات حضوری، خبرداد.
غلامرضا ممدوحی معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای خراسان رضوی نیز این میزان رضایتمندی از شرکتی که عمده پاسخگویی به مشترکان آن میتواند در تضاد با منافع آنان باشد را ارزشمند توصیف و تأکید کرد: افزایش رضایتمندی مراجعان و بهرهبرداران منابع آبی همواره در اولویت کاری شرکت بوده و از آنجا که امورهای منابع آب شهرستانها در مواجهه مستقیم با مردم قرار دارند، اهمیت رفتار سازمانی کارمندان چند برابر خواهد بود.
وی تصریح کرد: در نتایج پروژه مذکور آنچه جلب توجه میکند توجه به جزئیات رفتار همکاران توسط مشترکان است.