به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، کاظم جم در ارتباط ویدیو کنفرانسی با اشاره به اینکه مدیریت مشارکتی آب از سه ضلع حاکمیت، بهرهبرداران و اطلاع رسانی و روابط عمومی تشکیل شده است؛ تولید محتوا و اطلاع رسانی را اولین گام فرهنگسازی برای مدیریت مشارکتی آب توصیف کرد و گفت: در این طرح خبرنگاران خاتم اخبار، اطلاعات و رویدادهای حوزه آب از درون تشکلهای کشاورزی که نمایندگان قشر عظیم و موثر کشاورزان استان هستند را به روابط عمومی منتقل میکنند و روابط عمومی با بهرهگیری از یک تیم حرفهای رسانهای این تولیدات را به نام خود خبرنگاران خاتم منتشر میکند تا مدیران و مسئولان استان و کشور در جریان این امور قرار بگیرند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی افزود: بعد از شناسایی خبرنگاران خاتم موضوع آموزش آنان هم ضرورت داشت که در این رابطه ما اولین همایش آموزشی خبرنگاران خاتم را همین هفته برگزار میکنیم که در این همایش آموزشهای خبرنویسی به زبان ساده و تولید محتوای رسانهای با موبایل به آنان آموزش داده میشود.
کاظم جم گفت: عملکرد خبرنگاران خاتم در لیگ خبر که ۴ سال است در روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی برگزار میشود مورد ارزیابی داوران حوزه رسانه قرار خواهد گرفت و برترینهای خاتم معرفی خواهند شد.
وی هدف این طرح را تشکیل اتاق فکر نخبگانی و هماندیشی واقعی با تشکلهای مردمی کشاورزی با محوریت خبرنگاران خاتم عنوان کرد و گفت: خبرنگاران خاتم حلقه اتصال تشکلهای کشاورزی و شرکت آب منطقهای هستند که علاوه بر تولید محتوای رسانهای، ارزیابی عملکرد شرکت و انتقال دیدگاه کشاورزان در اقصی نقاط استان را نیز انجام میدهند.
در این جلسه مدیر روابط عمومی آب منطقهای خراسان رضوی به سوالات مدیران روابط عمومی شرکتهای آب منطقهای کشور در خصوص طرح رسانهای خاتم پاسخ داد که مورد استقبال آنان قرار گرفت.
کاظم جم با اشاره به اهمیت انتقال تجربه و اثرات مثبت آن، آمادگی آب منطقهای خراسان رضوی برای اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دیگر شرکتهای آب منطقهای کشور را اعلام کرد.
در بخشی از این جلسه ویدیو کنفرانسی غلامرضا ممدوحی معاون حفاظت و بهرهبرداری آب منطقهای خراسان رضوی نتایج ساماندهی تشکلهای کشاورزی و انعقاد تفاهم نامه مدیریت مشارکتی با این تشکلها را مطرح کرد.
طرح تولید اخبار و محتوای رسانهای "خاتم" اخیراً در روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی طراحی و اجرا شده است.
در این طرح خبرنگاران افتخاری از درون تشکلهای کشاورزی به تولید محتوای رسانهای میپردازند و تولیدات آنان پس از بررسی در روابط عمومی در رسانههای استان و کشور منتشر میشود.
این جلسه به درخواست روابط عمومیهای شرکتهای آب منطقهای برخی استانها برگزار شد.