به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، "تریبون صد ثانیهای" طرحی است که در روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی طراحی شده است. در این طرح کارکنان شرکت، نقدها و مطالبات خود را در مورد مسائل مختلف مطرح میکند. این نقدها توسط دبیر تریبون جمع بندی و به مدیران واحدهای مختلف ارجاع داده میشود و پاسخ آنان نیز به اطلاع کارکنان میرسد.
در این جلسه مدیر روابط عمومی شرکت و طراح تریبون صد ثانیهای اهداف طرح را تشریح کرد.
کاظم جم هدف تریبون صد ثانیهای را آغاز گفتمان جدید در آب منطقهای خراسان رضوی برای تعالی شرکت عنوان کرد و احترام به عقاید و نظرات دیگران، تمرین مشارکت جویی و هم افزایی، سنجش آستانه تحمل و نقدپذیری مدیران، نهادینه کردن و اعتماد به تفکر انتقادی، ایجاد حال خوب و نشاط برای همکاران را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.
وی افزود: طرح تریبون صد ثانیهای به دنبال مچگیری نیست، نقد تخریبی و عیب جویی را دنبال نمیکند، نقد بدون راهکار صورت نمیگیرد و این تریبون به دنبال ایجاد تفکر سبز و ایدههای نو و خلاق است.
کاظم جم گفت: امکان تریبون صد ثانیهای فراهم شده است و لازم است تمام همکاران از این امکان نهایت بهره را ببرند.
در ادامه مدیران، کارشناسان و کارکنان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با نحوه اجرای بهتر تریبون صد ثانیهای پرداختند و با حمایت از اجرای این طرح، دغدغه خود درباره تضمین امنیت شغلی نقد کنندگان و ضرورت ایجاد فرصت دفاع برای نقد شنوندگان را مطرح کردند.
در این جلسه مقرر شد جلسه دیگری برای بررسی بیشتر چگونگی اجرای طرح تریبون صد ثانیهای برگزار شود.
مدیر روابط عمومی آب منطقهای خراسان رضوی در پایان با تاکید بر اینکه شرکت آب منطقهای خانه دوم و متعلق به همه کارکنان است، تریبون صد ثانیهای را امکانی برای ایجاد حال خوب در بین کارکنان توصیف کرد و در عین حال گفت: گاهی لازم است به جای شکایت از تاریکی، شمعی روشن کنیم.