مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل عنوان کرد:
به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای اردبیل، علی حیدریاناری مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل گفت: با استفاده از تجارب مدیران سابق روابط عمومی سطح ارتباطات درون و برون سازمانی را ارتقا دهید.
وی افزود: روابط عمومی یک سازمان ویترین آن مجموعه است و باید دائماً به فکر ارتقاء خدمات علیالخصوص در زمینه اطلاعرسانی باشند.
حیدریاناری تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و نخبگان جامعه در زمینه های مختلف خدمات رسانی به مردم تلاش نمایید.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل خاطرنشان کرد: تشکیل تیم قوی رسانهای، راهاندازی نشریات تخصصی، تشکیل کانال تخصصی در زمینه آب با بهرهگیری از نظرات متخصصین این حوزه و تقویت ارتباطات درون سازمانی با همکاران و برون سازمانی باید مدنظر این حوزه قرار گیرد.