به گزارش شبکه خبری آب ایران و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، حسین نیک فرجام رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد با اشاره به طولانی بودن این پروسه گفت: چابکی و سرعت عمل در این فرایند از مهمترین مسائل است که در حال حاضر با تاخیر انجام میشود.
سمیه سلیمانی کارشناس مدیریت عملکرد نیز در این جلسه با یادآوری بیشترین نارضایتی همکاران از فرایند تقدیرها که در سنجش میزان رضایت کارکنان در سال ۱۴۰۱ به دست آمده است گفت: مهمترین اثر تقدیر در انجام به موقع آن است و تاخیر در فرایند تشویق باعث کاهش انگیزه همکاران میشود.
امیر گرد نوشهری مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری شرکت آب منطقهای خراسان رضوی هم از طراحی فرمهایی برای تسریع در فرایند تشویق و تقدیر خبر داد.
براساس این گزارش در این جلسه مقرر شد پروسه تقدیر و تشویق بر اساس فرایند فرمهای طراحی شده تعریف شود و از آنجا که اغلب تقدیرها در قالب کارتهای هدف، فرایندها، رتبههای کسب شده در جشنواره شهید رجایی و رضایت ارباب رجوع است این موارد توسط واحد متولی به روابط عمومی ارجاع داده شود.