یکشنبه, 4 آذر 1403
مشروح خبر :: آموزش و بهره وری دو رکن اساسی در دفاتر بازرسی است

معاون بهره برداری حوضه آبریز دریاچه ارومیه:

آموزش و بهره وری دو رکن اساسی در دفاتر بازرسی است

کیاست امیریان در نشست با همیاران دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی آموزش و بهره وری را دو رکن اساسی در دفاتر بازرسی شرکتهای تابعه وزارت نیرو دانست.

به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان در این نشست که با حضور معاون بهره‌برداری حوضه آبریز دریاچه ارومیه، رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات و نمایندگان دفاتر حقوقی و بهره‌برداری از تاسیسات شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیرعامل، معاون بهره‌برداری و رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه‌ای استان و همیاران بازرسی این شرکت برگزار شد. کیاست امیریان ضمن تاکید بر آموزش همیاران بازرسی گفت: تقویت این نیروها و زمان دار کردن پاسخگویی و عدم معطلی ارباب رجوع موجب رضایتمندی جلوگیری از آسیب زایی می شود.

وی آموزش و بهره‌وری دو رکن اساسی در دفاتر بازرسی دانست و در این راستا از حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان تشکر نمود.

امیریان افزود: همیاران بازرس محور اصلی این دفاتر هستند و با برنامه‌ریزی عملیاتی در شرکت‌ها و تقویت جایگاه همیاران می‌توانند به عنوان مرجع رفع مشکلات سیستم عمل نمایند.

در ادامه نژادمهربانیان، رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز هدف از اریابی دفاتر بازرسی را تقویت این دفاتر و کمک به مجموعه کارشناسی سیستم دانست و گفت: توانمندی های کارشناسان همیار موجب انتخاب این افراد به عنوان مرجع رفع مشکلات سیستم شده است چرا که توانمندی حرف اول و آخررا در سازمان‌ها میزند.

وی افزود: اصلاح رویه ها و فرآیندها و ایجاد انضباط قانونی از اهداف دفاتر بازرسی بوده و لازم است در این راستا حرکت نموده و با شناسایی نقاط ضعف سیستم بدون نگاه حذفی و با روال قانونی سعی در رفع آن داشته باشیم.

در این نشست همچنین رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارش از مجموعه فعالیت‌های شرکت در حوزه بازرسی شرکت مواردی را نیز جهت انعکاس به شرکت مدیریت مطرح نمود و خواستار رفع این چالش‌ها از سوی شرکت مادرتخصصی شد.

 

کد خبر: 69319
  تاریخ خبر : 1402/08/02
 علی پورخیری
 192