به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، حسن ساسانی به منظور پاسخگویی مستقیم به سئوالات و درخواستهای مطرح شده از سوی مردم استان، امروز بیست و هشتم شهریورماه در مرکز ارتباط مردمی استانداری اصفهان حضور یافت.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای اصفهان در این خصوص توضیح داد: بر اساس برنامهزمان بندی ارائه شده از سوی دفترمدیریت عملکرد و بازرسی استانداری اصفهان، مدیر عامل شرکت آب منطقهای اصفهان به همراه رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد این شرکت در مرکز ارتباط مردمی استانداری اصفهان حضور یافت و پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم بودند.
وی تعداد تماس های تلفنی را 17 مورد ذکر کرد و افزود: اغلب تماسها مربوط مجوز برداشت آب، درخواستهای جابجایی چاه و موارد مرتبط با منابع آب از اقصی نقاط استان اصفهان شامل شهرستانهای اصفهان، اردستان، گلپایگان، فلاورجان، تیران، مبارکه، فریدونشهر، آران و بیدگل و کوهپایه بود.
محمد شفائی، با تقدیر از مدیرکل محترم مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوقی استانداری جهت فراهم کردن بسترهای لازم برای ارتباط و تعامل دو طرفه مسئولان و مردم خاطر نشان کرد: مرکز ارتباط مردمی 3848 آب منطقه ای اصفهان نیز یکی از راههای ارتباط مردم استان اصفهان با شرکت است و مردم می توانند در سراسر استان از طریق این سامانه در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند وگزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاههای فاقد پروانه و ... را مطرح کنند.