به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ، با عنایت به استفاده از ظرفیتهای دولت الکترونیک در خدمت رسانی به مردم و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد، وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقهای گیلان روز دوشنبه 9 مرداد ماه 1402 با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گیلان، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم شریف استان گیلان بود و به سوالات و مشکلات مردمی در حوزه خدمات و فعالیت های شرکت آب منطقه ای، پاسخ داد.