به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، چهارمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد شرکت با حضور قائم مقام و جمعی از مدیران واحدهای عمومی با ارایه گزارش مهمترین عارضه های شرکت برگرفته از نتایج رضایت سنجی همکاران توسط گروه بازرسی و مدیریت عملکرد برگزار شد.
علیرضا عامری با بیان اینکه نبود پیوستگی فرآیند سیستمی مشکل اساسی است که باید حل شود، اظهارکرد: تمام اقدامات در شرکت باید طبق پیش نیاز، اولویت بندی و به صورت سیستمی پیش برود.
قائم مقام شرکت آب منطقهای خراسان رضوی در ادامه از واحدهای نظارتی و عمومی خواستار ارائه گزارشات بازخورد دهی از وضعیت مدیران و دفاتر شد و گفت: واحدهای نظارتی دستورالعملی برای پاسخگویی و بازدارندگی تهیه و به همکاران در سطوح مختلفت ابلاغ کنند.
وی با بیان اینکه مدیران در کنار کارهای روزمره باید فعالیتهای مدیریتی نیز داشته باشند، گفت: الکترونیکی شدن ابزار سیستمی شدن است، بهم پیوستگی و انجام دقیق وظایف، آسیب شناسی اقدامات، تعصب کاری همکاران و... در کنار سیستمی شدن فعالیت ها به چابکی سیستم کمک میکند.
قائم مقام شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه نبود شفافیت عملکرد در سطح مدیران نیز دیده می شود، گفت: مدیران باید به منظور توسعه پیشرفت ضمن ارائه برنامه خود در سال جاری، حل مشکلات حوزه مربوطه و جانشین پروری، جرات تفویض اختیار به همکاران خود را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه گروه بازرسی و مدیریت عملکرد جایگاه نظارتی در شرکت دارد، افزود: اقدامی که توسط این گروه در راستای نتایج رضایت سنجی همکاران صورت گرفته تلنگری اثربخش در کار همکاران ایجاد کرده است.
عامری ادامه داد: سلامت جسمی همکاران در واحد گشت و بازرسی مربوط به گروه HSE می باشد لذا دستورالعملی توسط این گروه باید تهیه شود و پیمانکاران آموزشهای لازم از جمله دفاع شخصی را ببینند.
حسین نیک فرجام در این جلسه به بیان عارضه های شرکت که حاصل نظرات جمیع همکاران در سال 1401 می باشد پرداخت و مهم ترین عارضه ها را عدم وجود شفافیت و ضعف در اطلاع رسانی همچنین نقص در اجرای فرایندها خصوصا فرایندهای مهم شرکت از جمله تقدیر و تشکر، رسیدگی به درخواستهای امورها و مدیریت عملکرد مدیران و کارکنان دانست .