به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این جلسه هم اندیشی که با رویکرد استفاده از ظرفیتهای تبلیغی آستان قدس رضوی برگزار شد، رنجبران با ارائه آمار در خصوص آخرین وضعیت منابع آب کشور اشاره کرد: هرچند که در برخی از استانها میزان بارندگی نسبت به متوسط و سال آبی گذشته بیشتر بوده اما متاسفانه در بسیاری از استان ها بویژه در شرق کشور با خشکسالی و کمبود شدید آب بویژه در ماههای پیش رو مواجه هستیم، که با توجه به رسالت حوزه روابط عمومی نیاز است تمامی ظرفیت های بخش های فرهنگی - هنری به کمک طرح اطلاع رسانی برای اشاعه و نشر پیام های فرهنگسازی بیایند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: آستان قدس رضوی بویژه حرم مطهر امام رضا (ع) با توجه به حضور میلیونی زائران در سال بهترین مکان برای پیاده سازی طرح های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی می باشد.
وی افزود: فرصت و ظرفیت حضور مردم مشهد و خراسان رضوی و همچنین سایر هم وطنان در حرم مطهر بسیار ارزشمند است؛ چرا که هر زائر پس از آگاه سازی می تواند یک سفیر نجات آب باشد.
رحمتی، قائم مقام آستان قدس در این جلسه آمادگی کامل مجموعه تحت مدیریتش را برای کمک به شرکت های صنعت آب استان در مدیریت و عبور از پیک مصرف سال 1402 اعلام نمود و یادآور شد: آستان قدس در سال های قبل نیز هر زمان که شرکت های آب در مدیریت مصرف آب نیاز به کمک داشتند با در اختیار گذاشتن منابع آبی تحت مدیریت خود در کنار مسئولین بخش آب استان بوده است.