به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، علیرضا عامری، قائم مقام شرکت قائم مقام شرکت با اشاره به اجرای پروژه های بزرگی چون نصب کنتورهای هوشمند، نجات کشف رود و ...که با وجود موانع و مشکلات زیاد با پیشرفت چشمگیری اجرا شد، اظهار کرد: طرحهایی از این دست که دارای ابعاد انسانی است نیازمند همت و صعه صدر بالا می باشد .
وی در ادامه از گروه بازرسی و مدیریت عملکرد خواست گوش شنوای همکاران باشند تا بتوانیم مسائل و چالشهای اصلی و مهم شرکت را استخراج و به آنها رسیدگی کنیم .
در ادامه حسین نیکفرجام، رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت به بیان روند اجرای طرح پرداخت و با توجه به عوامل نارضایتی سال گذشته خواستار حمایت همه جانبه مدیران ارشد شرکت از پیگیری پروژه های بهبود و حل مسائل و دغدغه های همکاران شد.
همچنین سمیه سلیمانی، مدیر پروژه سنجش رضایت ذینفعان با اشاره به سنجش هم زمان سطح رضایت و افکار سنجی به موارد نارضایتی همکاران که اغلب از فرایندهای عمومی شرکت بوده اشاره کرد.
وی از اجرای این طرح به صورت چهره به چهره و مصاحبه های عمیق خبر داد و اعلام کرد: اغلب اصلاحات و مسائلی که در شرکت حل و فصل می شود از دل مصاحبه ها احصا می شود.
لازم به ذکر است این طرح توسط شرکت مهندسی مشاور داده کاوان و برای کل حوزه ذینفعان شرکت هر ساله اجرا می شود.