به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای سمنان، محسن عسکری در حاشیه این برنامه با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران به مردم اظهار داشت: یکی از مهمترین نتایج و دستاورد سامانه سامد شفافسازی در پاسخگویی مدیران به مردم است.
وی با بیان اینکه در این ارتباط مستقیم مدیران به صورت شفاف پاسخگوی مشکلات مردم بوده و برای مشکلات آنان راهکار ارائه میدهند تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید خود را خادم مردم بدانند و در خدمترسانی به ولی نعمتان خود از یکدیگر پیشی بگیرند.
وی با اشاره به رویکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در خدمترسانی صادقانه به مردم تصریح کرد: مدیران باید پاسخگویی به مردم را در اولویت برنامههای خود قرار دهند و این رویکرد در شرکت آب منطقهای از طرق مختلف در دستور کار است.
مدیر عامل شرکت آب منطقهای سمنان با بیان اینکه اینکه ارتباط مستقیم و چهره به چهره برای رفع مشکلات مردم از دیگر برنامههای این شرکت است افزود: یکی از مهمترین آموزههای قرآن و اهل بیت(ع) خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.