چهارشنبه, 14 آبان 1404
مشروح خبر :: در ۶ ماهه اول سال جاری به344 تقاضا و شکایات در رابطه با شرکت رسیدگی شد

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد:

در ۶ ماهه اول سال جاری به344 تقاضا و شکایات در رابطه با شرکت رسیدگی شد

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد: به 344 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه " سامد " در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان توسط گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت طی 6 ماه ابتدای سال رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان: علی تجری با اعلام این خبر اظهار کرد: طی این مدت 176 مورد دیدارهای مردمی هفتگی( چهره به چهره) توسط مدیر عامل شرکت انجام و به مشکلات مطرح شده رسیدگی شد.

وی افزود: طی همین مدت 70 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایت واصله از دفتر بازرسی به صورت تلفنی و حضوری بررسی و پاسخ داده شد.

کد خبر: 63131
  تاریخ خبر : 1401/08/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/08/28
 روابط عمومی
 218