چهارشنبه, 14 آبان 1404
مشروح خبر :: لزوم سنجش سالانه میزان رضایت ذینفعان و کارکنان ارتباط مستقیمی با پویایی شرکت دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی:

لزوم سنجش سالانه میزان رضایت ذینفعان و کارکنان ارتباط مستقیمی با پویایی شرکت دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اهمیت طرح افکار سنجی و لزوم سنجش سالانه میزان رضایت ذینفعان و کارکنان، گفت: در حال حاضر نیازمند داشتن تفکر مثبت و پررنگ شدن دستاوردهای سازمان هستیم

به گزارش خبرگزاری آب ایران، علیرضا طاهری در جلسه سلامت اداری که با حضور مدیران شرکت برگزار شد، اظهارکرد: به دنبال تقویت افزایش امید در بین همکاران هستیم و با نگاه ویژه به نقاط ضعف و داشتن برنامه مدونی برای رفع آنها اقدامات مثبت و سازنده ای در زمینه رضایت همکاران صورت گیرد.

در ادامه رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به گزارش کلی نتایج سنجش رضایت ذینفعان و مقایسه آن با سالهای گذشته و بررسی روند شاخص ها و گویه های رضایت سنجی، اظهارکرد: در این گزارش به گویه های با بالاترین سطح رضایت و پایین ترین سطح رضایت اشاره شد.

حسین نیک فرجام افزود: از جمله گویه های دارای رضایت بالا اهمیت کار و اشراف به اهداف ، استراتژی های سازمان و روابط بین همکاران با عدد رضایت بالای 80 درصد بوده که طی سه سال گذشته ماهیت کار و رضایت از همکاران نیز در سطوح بالای رضایت قرار داشته است.

وی با اشاره به اینکه گویه های مربوط به نظام جبران خدمان و قدردانی های صورت گرفته پایین ترین سطح رضایت را دارد، ادامه داد:  میزان اثر بخشی نظام پیشنهادات ،آموزش های ارائه شده ، تسهیلات وخدمات شرکت ، مسیر پیشرفت شغلی و استرس و فشار روحی سال به سال روند نزولی به خود گرفته است .

نیک فرجام با بیان اینکه مقرر شد گروه بازرسی و مدیریت عملکرد با هماهنگی واحد های متولی گویه های مذکور را بررسی و راهکار های لازم را برای بهبود و ارتقاء این گویه ها تهیه و این امر در اولویت قرار گیرد ، گفت: همچنین برای گویه های با سطح رضایت بالا نیز تمهیداتی برای نگهداشت این گویه ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش نتایج طرح سنجش رضایت ذینفعان در ستاد و امور های منابع آب، گفت: در این گزارش به نحوه اجرای پروژه در سال گذشته و سال جدید اشاره و مقرر شد گزارش نتایج طرح سنجش رضایت ذینفعان به تفکیک برای کلیه ی امور ها و ادارات منابع آب شهرستان ها ارسال همچنین برنامه زمان بندی برگزاری جلسات برای حضور در امورها و ادارات منابع آب شهرستان ها تهیه شده و به مدیران امور ها ابلاغ شود و اقدامات پیشنهادی از مدیران اخذ و با واحدهای ستادی جمع بندی و نهایی گردد.

در ادامه ارزیاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مهندس مولوی با تاکید بر تمرکز افزایش سطح رضایت کارکنان، گفت: افزایش سطح رضایت مشتریان و جامعه منوط به رضایت کارکنان یک سازمان است و شرکت آب منطقه ای اگر بخواهد سطح رضایت ذینفعان خود را ارتقا بخشد نیازمند ایجاد شفافیت تمام عیار در تمامی زمینه ها و توجه ویژه به کارکنان می باشد.

کد خبر: 62727
  تاریخ خبر : 1401/07/30
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/08/04
 کارشناس روابط عمومی
 278