به گزارش شبکه خبری آب ایران، در این نشست که "محمد مهدی مولوی" و "افسانه ولیزاده" نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان نیز حضور داشتند "محمد علایی" با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام هادی (ع) و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: حرمت انسان به اندیشه اوست بنابراین ضروری است به سلامت روان و رضایتمندی همکاران و مشترکان توجه ویژه شود.
وی افزود: باید کرامت انسانی را در هر پست و مقامی که هستیم رعایت کنیم و خوشحالیم که با توجه به انسداد چاههای غیرمجاز، بازگشایی رودخانهها و رسیدگی به تعادلبخشی و مدیریت آب در استان با کمترین تنش روبرو بودهایم که به گواه نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس و وزارت نیرو یکی از بهترین استانها در مدیریت آب در کشور هستیم.
وی با اشاره به کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی در کشور خاطرنشان کرد: نقدها نباید با برخورد منفی مدیران روبرو شود بلکه باید به عنوان راهنما و راهگشا برای رفع نواقص در نظر گرفته شود و معتقدم بازتاب انرژیهای مثبت است که ما را همچنان مصمم به ادامه خدمات در مسیر مدیریت منابع آبی رهنمون میکند.
"علایی" با اشاره به این که آمارهای نظرسنجی شرکت مشاور پروژه رضایتسنجی کارکنان و ذینفعان مبتنی بر واقعیت است یادآور شد: مهمترین دارایی شرکت سلامت روان و آرامش همکاران و خانوادههای آنان در این شرایط کرونایی است.
وی خواستار معرفی معاونان و مدیران برتر براساس این نظرسنجیها شد و گفت: نتایج این نظرسنجی به همراه راهکارها در بهبود عملکرد برای همه مدیران ارسال شود.
در ادامه این نشست نماینده شرکت مشاور پروژه رضایتسنجی کارکنان و ذینفعان با ارائه گزارشی از نظرسنجیهای انجام شده در این ئشست به راهکارها در راستای بهبود کمی و کیفی رضایتمندی اشاره کرد و گفت: تماس با مشترک، برگزاری دورههای آموزشی مشتری مداری، شناسایی و معرفی پرسنل برتر و همچنین پرزنت دستاوردهای طرح با حوزه تخصصی از راهکارهای افزایش رضایتمندی شغلی است که میتواند به عنوان پیشنهاد مطرح باشد.
در ادامه "محمدمهدی مولوی" نماینده سازمان برنامه و بودجه استان گفت: مهمترین اقدامات سلامتساز در سازمانهای اداری همین نظرسنجیها و ارزیابیها میباشد که خوشبختانه شرکت آب منطقهای خراسان رضوی پای کار آمد و به نتایج قابل قبولی دست یافت و باید مراقب بود که بازتاب این نظرسنجیها با برخورد منفی مدیران روبرو نشود و به عنوان راهکار در جهت بهبود خدمات برای روشن شدن اشتباهات و نواقص کاری مد نظر قرار گیرد.
در این نشست "شهناز پورسلیمی" رئیس گروه منابع انسانی و آموزش از راهاندازی نخستین کلینیک منابع نیروی انسانی در شرکت آب منطقهای خراسان رضوی خبر داد.
شایان ذکر است: در این نشست سامانه هوشمند استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در خصوص فرایند خدمات رضایتسنجی ارائه شد.