در این جلسه اعضای روابط عمومی و مسئولان ۴ تیم مشاوره در حوزههای آموزش، خبر، گزارش و مستندسازی حضور داشتند. "کاظم جم" به بیان اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمانها اشاره کرد و با یادآوری رتبه برتر روابط عمومی شرکت آب منطقهای در میان شرکتهای تابعه وزارت نیرو، از حمایتهای مدیر عامل شرکت آب منطقهای از برنامههای روابط عمومی قدردانی کرد و گفت: سال ویژهای را در پیش رو داریم به ویژه آن که امسال با کمبود شدید بارشها مواجهیم و موضوع آب و نحوه مصرف توسط کاربران آب در خراسان رضوی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی ضمن اشاره به خلاقیتها و نوآوریهای روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی که مورد توجه کارشناسان وزارت نیرو قرار گرفت، برنامههای این روابط عمومی را برای سال جدید اعلام کرد و فرهنگسازی برای اجرای سند حیاتی "سازگاری با کم آبی" را مورد تاکید قرار داد و از تیمهای عملیاتی روابط عمومی خواست در زمینههای مختلف به تلاش مضاعف پرداخته و سازگاری با کم آبی را پایه برنامهریزیهای خود قرار دهند. این گزارش حاکی است مسئولان ۴ تیم مشاوران روابط عمومی نیز برنامههای کاری خود در زمینههای آموزش مردم، تولید خبر و گزارش، عکس و نیز ساخت مستندهای تاثیرگذار بر فرهنگ عمومی و همچنین برگزاری نظرسنجیهای علمی و تخصصی و کاربرد آن در اقدامات آتی را تشریح کردند. این برنامهها در بخشهای مختلف توسط مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای تکمیل و مورد تایید قرار گرفت و به این ترتیب نقشه راه ۱۴۰۰ روابط عمومی شرکت آب منطقه خراسان رضوی تدوین و به دست اجرا سپرده شد.
پیش از این "محمد علایی" مدیرعامل شرکت آب منطقهای خراسان رضوی که به تازگی رتبه اول ملاقاتهای چهره به چهره با مردم را در کشور کسب کرده است از روابط عمومی به عنوان رکن اصلی هر سازمان یاد کرده و خواهان ارتقای روابط عمومی به جایگاه علمی و اصولی آن شده بود.