چهارشنبه, 14 آبان 1404
مشروح خبر :: روابط عمومی مهم‌ترین رکن هر سازمانی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی:

روابط عمومی مهم‌ترین رکن هر سازمانی است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: روابط عمومی مهم‌ترین رکن هر سازمان و شرکتی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی در مراسم آیین تقدیر از برگزیدگان نخستین دوره لیگ خبر اظهار کرد: مدیرانی موفق هستند که توجه ویژه ای به روابط عمومی دارند، در اتاق‌های خود را به‌روی مردم باز می‌کنند و پاسخگو هستند.

وی با بیان اینکه مدیر تنها یک وظیفه دارد و آن هم داشتن روابط عمومی مناسب است، افزود: مدیر خوب کسی است که مسائل را حل کند و برای آینده برنامه ریزی داشته باشد.    

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ضمن تشکر از روابط عمومی این شرکت، عنوان کرد: روابط عمومی ها باید حرف مردم را منتقل کنند و در این وظیفه مهم و حساس کوتاهی نکنند.

نقطه عطف هر سازمان روابط عمومی مجموعه است

سخنگوی شورای مرکزی روابط عمومی های استان خراسان رضوی در ادامه مراسم با اشاره به اینکه رابطان خبری در ستاد و شهرستان ها به عنوان عضوی پویا از خانواده روابط عمومی در استان هستند، گفت: نقطه عطف هر سازمان روابط عمومی مجموعه است که شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی از مدیر روابط عمومی توانمندی برخوردار است.

وی افزود: سرمایه هر سازمان برای معرفی عملکرد و تعیین اهداف و چشم انداز روابط عمومی مجموعه است که متاسفانه برخی سازمان‌ها به این حوزه اهمیت نمی دهند.

رئوف ادامه داد: برخی سازمان های تاثیر گذار استان فقط به عنوان رفع تکلیف ابلاغی را برای روابط عمومی های خود در نظر و حساس ترین شغل مجموعه را نادیده می‌گیرند.

سخنگوی شورای مرکزی روابط عمومی های استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه روابط عمومی ششمین کار پر استرس در سطح جهان شناخته شده است، گفت: بدون شک برگزاری و به سرانجام رساندن طرح بی نظیر «لیگ خبر» نقطه عطفی در کشور و استان است که جز با حمایت مدیرعامل و مدیریت قوی مدیر روابط عمومی این شرکت محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم روابط عمومی های موفق، خلاقیت و نوآوری است، ادامه داد: کسب مقام برتر در حوزه ابتکار، خلاقیت و نوآوری توسط روابط عمومی یک مجموعه  یعنی اجرای صحیح ماموریت محول شده که اجرای طرح لیگ خبر جز خلاق‌ترین موارد است.

رئوف با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان سپر بلا در یک مجموعه عمل میکند، گفت: یکی از وظایف روابط عمومی ها برقراری تعامل مناسب بین مردم با مدیر مجموعه می‌باشد که این اتفاق در شرکت آب منطقه‌ای به بهترین شیوه اتفاق افتاده است.

سخنگوی شورای مرکزی روابط عمومی های استان خراسان رضوی ادامه داد: سرمایه انسانی در روابط عمومی حرف اول را میزند، خصوصا سرمایه انسانی که اهل ایده و ابتکار عمل باشد که در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی از این حیث اتفاقات خوبی رقم خورده است.

کد خبر: 50706
  تاریخ خبر : 1399/12/20
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/12/20
 کارشناس روابط عمومی
 587