سمانه عاملی مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: با هدف بهینه سازی اقدامات و وظایف و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمام امور، سیستم مدیریت کیفیت از سال 1390 در شرکت استقرار یافته است و هر سال توسط نمایندگان شرکت ارائهدهنده گواهینامه، مورد ارزیابی و ممیزی قرار میگیرد. همکاران در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استاندارد مدیریتی پیشگفته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعملها و روشهای اجرایی، خط مشی سازمان، رفع عدم انطباقهای احصا شده از مبادی مختلف، برگزاری جلسات حلقه های کیفیت و بازنگری مدیریت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی شرکت بر اساس اهداف و خط مشی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تلاش میکنند.
با توجه به بحران بیماری کرونا، ممیزی امسال از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد. در این ارزیابی واحدهای مدیریت عامل، مدیریت مطالعات پایه منابع آب، مدیریت فنی، گروه درآمد و مشترکین، مدیریت فنآوری اطلاعات و توسعه مدیریت، مدیریت قراردادها و گروه منابع انسانی و آموزش مورد ممیزی قرار گرفتند.
در مراسم اختتامیه که در پایان ممیزی برگزار گردید نتایج بدون مشاهده عدم انطباق و با بیان نقاط قوت مثبت و پیشنهادهایی برای بهبود سیستم مدیریت کیفیت توسط ممیز اعلام شد. برخی از نکات مثبت به شرح ذیل میباشد:
الف- کسب مجوز آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست
ب- توسعه در روشهای ارزیابی مشاوران، پیمانکاران و تامین کنندگان
ج- توسعه عالی در تعریف مشاغل سازمان (پروژه کارراهه شغلی)