چهارشنبه, 14 آبان 1404
مشروح خبر :: پروژه ناب به‌صورت رسمی کلید خورد

مدیر فناوری اطلاعات و‌توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی:

پروژه ناب به‌صورت رسمی کلید خورد

مدیر فناوری اطلاعات و ‌توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: «پروژه ناب» در راستای افزایش بهره‌وری و استفاده از توان و مشارکت حداکثری کارکنان شرکت به‌صورت رسمی کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، سمانه عاملی درخصوص پروژه سازمان ناب اظهار کرد: در راستای افزایش بهره‌وری و استفاده از توان و مشارکت حداکثری کارکنان و ایجاد انگیزه در آنان پروژه سازمان ناب با حمایت کلیه مدیران ارشد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی رسما کلید خورد.

وی افزود: نکته کلیدی این پروژه حساس نمودن کارکنان به اتلاف‌ها، دیدن و گزارش دادن آن‌ها است.

پروژه سازمان ناب می‌تواند درنهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در تمامی ابعاد و حوزه‌ها شود

در ادامه این خبر سمیه سلیمانی، رئیس گروه توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: این پروژه در شرکت تویوتا در حالی و در زمانی شروع شد که شرکت تویوتا در بحران اقتصادی به سر می‌برد، با توسعه و به‌کارگیری ابزارهای ناب توانست به یکی از غول‌های صنعت خودرو در جهان تبدیل‌ شود و‌ پس از ژاپن در بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا نیز از این ابزار سودمند استفاده شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه سازمان ناب که از هفت زیر پروژه تشکیل شده است می‌تواند در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در تمامی ابعاد و حوزه‌ها شود.

سلیمانی با اشاره به مهم‌ترین ابزارهای به‌کار گرفته شده در این پروژه، ادامه داد: ابزارهایی چونs 5 ابزاری با دیدگاه ژاپنی و مبتنی بر حذف اتلاف‌ها در تمام ابعاد زمان، امکانات، فضا، منابع و نظام پیشنهادهای کایزنی با رویکرد ایجاد بهبودهای مستمر، حلقه‌های کنترل کیفیت با رویکرد حل مسائل سازمان و با هدف رشد اقتصادی و افزایش رضایت ذینفعان اشاره کرد.

رئیس گروه توسعه مدیریت اظهار کرد: تحلیل فرهنگ حاکم بر سازمان با هدف پیاده سازی ابزارهای فرهنگی مورد نیاز برای ابزارهای ناب، مدیریت دانش با رویکرد استفاده از دانش تولید شده برای حل مسائل سازمانی، کوچینگ و مربی گری با هدف توانمند سازی مدیران و رهبران در جهت تسهیل‌گری و راهبری هر چه بهتر نقش مدیریتی آنان است.

کد خبر: 46855
  تاریخ خبر : 1399/10/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/10/03
 کارشناس روابط عمومی
 296