چهارشنبه, 14 آبان 1404
مشروح خبر :: افزایش تعداد خدمات الکترونیک شرکت آب منطقه ای گلستان

افزایش تعداد خدمات الکترونیک شرکت آب منطقه ای گلستان

سومین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری در سال 99 با حضور مدیرعامل شرکت و سایر اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این جلسه ، ضمن تاکید بر جایگاه ویژه فناوری اطلاعات در دنیای امروز گفت : فناوری اطلاعات درگسترش ارتباطات بین شرکت ها و سازمان های مختلف نقش ویژه ای دارد و با توجه به شرایط ویروس کرونا در کشورواستان، افزایش خدمات الکترونیک در شرکت ضروری است.

مهندس حسینی همچنین بر الکترونیکی نمودن تمامی خدمات شرکت و پیگیری راه اندازی میز خدمت الکترونیک تا انتهای سال تاکید نمودند.

مهندس اسماعیل گرزین سرپرست فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت  نیز در این جلسه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، افزایش خدمات الکترونیک در برنامه کاری شرکت قرار گرفت و در حال حاضر تعداد 41 خدمت از خدمات این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود که مقرر گردید 10 خدمت دیگر نیز تا پایان ماه آذر به آن اضافه شود.

کد خبر: 45687
  تاریخ خبر : 1399/08/21
 روابط عمومی
 261