به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، محمد علایی به همراه دیگر مدیران صنعت آب استان خراسان رضوی با حضور در استانداری خراسان رضوی پاسخگوی سوالات مردم استان بود.
در ابتدای جلسه ناصر فخر موحدی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هدف از برگزاری این جلسات را ارتباط مستقیم با شهروندان و در جریان قرار گرفتن بالاترین مقامات اجرایی با درخواست های مردم عنوان کرد.
موحدی اظهار امیدواری کرد با تداوم این روند بتوانیم رضایت حداکثری مردم را جلب کنیم.
وی شرایط پیش آمده در بحران کرونا را برای بهبود بسترهای ارتباط غیر حضوری یک فرصت برشمرد و از مسئولان خواست در شرکت های متبوع خود این بستر را فراهم آورند تا مراجعات حضوری به شرکت ها کمتر شود.
علایی نیز با اذعان بر اینکه اولویت وی تحقق شرکت تمام الکترونیک است از بسترها و سامانه های مورد استفاده در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی جهت کاهش مراجعات حضوری از جمله سامانه سامد، سامانه مدیریت طرح های پژوهشی، تالار گفتگوی مجازی و شماره پیامکی 30006394 روابط عمومی برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی یاد کرد.
گفتنی است سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در واقع ارتباطی میان دستگاه های دولتی، اجرایی و مردم است که هر روز در ساعت اداری پاسخگوی مشکلات مردم در یک حوزه شهری است و شهروندان با شماره ۱۱۱ می توانند با مدیران شهری در ارتباط باشند.
پاسخگویی به مشکلات در حوزه آب در این سامانه در تاریخ 7 خرداد ماه سال جاری از ساعت ۹.۳۰ تا ۱۱.۳۰ با حضور مدیران حوزه آب مشهد، شرکت آب و فاضلاب مشهد و شرکت آب منطقهای خراسان رضوی در راستای رفع مشکلات مردم انجام شد.