سه‌شنبه, 13 آبان 1404
مشروح خبر :: از مهمترین اهداف کمیته سلامت اداری ، سالم سازی سیستم اداری و تکریم ارباب رجوع است

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان :

از مهمترین اهداف کمیته سلامت اداری ، سالم سازی سیستم اداری و تکریم ارباب رجوع است

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که با موضوع "برنامه ریزی در جهت ارتقاء کیفیت پاسخگویی به شکایات مردمی در سال 99" در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد گفت : از مهمترین اهداف کمیته سلامت اداری ، سالم سازی سیستم اداری و تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی افزود: خدمتگزاری به مردم از وظایف ذاتی این شرکت است و حفظ حرمت ارباب رجوع  و حفظ اخلاق و رفتار اداری در مقابل آنها بسیار مهم است.

در این جلسه مقرر شد، بر اساس ماده 25 قانون ارتقاء سلامت اداری ومقابله با فساد ، معاونت ها و دفاتر ستادی درمهلت معین شده نسبت به پاسخگویی به شکایات اهتمام داشته باشند و همچنین معاونتها و دفاتر ستادی و ادارات و امورهای منابع آب شهرستانی نسبت به معرفی رابط پاسخگویی به شکایات اقدام نمایند .

کد خبر: 42252
  تاریخ خبر : 1399/03/03
 روابط عمومی
 280