دوشنبه, 12 آبان 1404
مشروح خبر :: ضرورت حضور روابط عمومی ها در لحظه تولد یک تصمیم مدیریتی

مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران:

ضرورت حضور روابط عمومی ها در لحظه تولد یک تصمیم مدیریتی

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به نقش زمینه ساز روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها حلقه اتصال مدیران و مردم هستند لذا باید به آن ها بها داده شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، عبدالله اسکویی در نشست هم اندیشی دبیران انسجام بخشی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور، اظهار کرد: نقش روابط عمومی ها در ادارات مغفول واقع شده است و عمدتا از آن ها برای حل مشکلات سازمانی یا ارائه بازخورد استفاده می شود. وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید در لحظه تولد یک تصمیم حضور داشته باشند، ادامه داد: روابط عمومی ها حلقه اتصال مدیران و مردم هستند لذا باید به آن بها داده شود در غیر این صورت شاهد تنش در جامعه خواهیم بود. اسکویی «طرح پویش الف-ب ایران» را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با انسجام بخشی دستگاه های اجرایی این طرح جدید باید در کشور اجرا شود. مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه با نحوه صحیح مدیریت انسجام بخشی باید به هم افزایی حداکثری برسیم، افزود: در این پویش کلیشه های طرح های گذشته شکسته می شود و مردم حس می کنند که این توسعه به نیازهای آنان توجه می کند. وی با اشاره به اینکه کتاب انسان و محیط زیست یکی از کاملترین کتاب هایی است که وزارت آموزش و پرورش در زمینه کتاب های درسی مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: همبستگی میان آب، انرژی، پسماند و حوزه گردشگری در این کتاب مشاهده می شود و طی تفاهم‌نامه ای که وزارت نیرو با وزارت آموزش و پرورش امضا کرده، این ارگان نیز به حوزه انرژی وارد می شوند. اسکویی تصریح کرد: با ورود بخش انرژی به آموزش و پرورش، آموزش کتاب انسان و محیط زیست به یک پروژه اطلاع رسانی تبدیل خواهد شد.

کد خبر: 38648
  تاریخ خبر : 1398/09/01
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/09/01
 کارشناس روابط عمومی
 416