مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی:

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ضعیف یا توانمند رابطه مستقیمی با مدیریت ضعیف یا توانمند دارد، افزود: روابط عمومی مانند پنجره ای است که باید به همه جامعه بنگرد و به تهدیدها، فرصت ها و کاستی ها توجه کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با بیان اینکه روابط عمومی ها حلقه اتصال مدیران با همکاران و مردم هستند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید بتوانند نقش آب را به عنوان کلیدی ترین مسئله حیات اجتماعی، برای مردم نهادینه کنند.
علایی بیان کرد: ایران کشوری از کمربند خشک شمالی زمین است لذا آب نقش کلیدی در کشور دارد که این امر می تواند یک بحث آبی را به یک مسئله سیاسی-امنیتی تبدیل کند.
وی با اشاره به اینکه مسئله آب باید به یک دغدغه اجتماعی برای همه مردم تبدیل شود، ادامه داد: خراسان رضوی هفت درصد از مساحت کشور و هشت درصد از جمعیت کشور را دارا است، و 3.5 درصد از منابع آبی کشور در استان خراسان رضوی قرار دارد ولی میزان کسری مخزن نیز در این استان به یک میلیون و 200 متر مکعب در سال می رسد که این مسئله جز با همت مردم حل نمی شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی افزود: برای حل مشکل کم آبی باید مهمترین مصرف کننده آب (بخش کشاورزی) در این حوزه وارد شود که در حال حاضر با اجرای طرح مانیتورینگ و کنترل هوشمند چاه های کشاورزی 600 میلیون مترمکعب کشاورزان کمتر از گذشته آب برداشت کرده اند.
علائی بیان کرد: شفافیت عملکرد و ارائه گزارش عملکرد به مردم یکی دیگر از مسائل حل معضل کم آبی است و خرسندیم که هم اکنون از 16 هزار چاه آبی استان 13 هزار چاه دارای کنتور هوشمند هستند.