
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، سید هادی افضل نیا اظهار کرد: عملیات ثبت درخواست جدید، پیگیری درخواست، مشاهده گردش کاری درخواست، مشاهده و پرداخت الکترونیکی قبوض کارشناسی و آب بها، مشاهده نوبت های کارشناسی و گردش مالی تمامی اشتراک ها، از جمله قابلیت های این سامانه است که برای ارائه خدمت به مشترکین فراهم شده است.
وی با اشاره به عملیاتی نمودن میز خدمت الکترونیک از نیمه مردادماه سال جاری، گفت: در این مرحله طی فراخوان عمومی به مشترکین به نحو مطلوب اطلاع رسانی می شود تا با همراه داشتن مدارک و مستندات مورد نیاز که در فراخوان اعلام می شود، به امورهای منابع آب شهرستان ها مراجعه نموده و پس از احراز هویت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور، از امکانات میزخدمت الکترونیک این سامانه بهره مند شوند.
وی تاکید کرد: برای مشترکین این امکان ایجاد گردیده که پس از ثبت درخواست خدمات کارشناسی، هزینه های مرتبط با آن را بصورت آنلاین پرداخت نمایند. در این روش بلافاصله بعد از عملیات پرداخت، تغییرات در تراکنش های مالی سامانه اعمال می شود که افزایش سرعت اجرای فرآیند و اطمینان از پرداخت هزینه از مزایای این روش پرداخت است. همچنین امکان پرداخت قبوض آب ها، علاوه بر روش های قبلی که مبتنی بر درج شناسه قبض و شناسه پرداخت انجام می گردید، اکنون به شیوه پرداخت الکترونیکی و از طریق میز خدمت قابل انجام می باشد.
افضل نیا افزود پس از اتمام مرحله فراخوان به مشترکین، تمامی خدمات الکترونیکی این شرکت که در حال حاضر نیز از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شوند، بطور مستقیم از طریق میز خدمت الکترونیک، همراه با قابلیت پرداخت الکترونیکی به مشترکین و شهروندان محترم ارائه می گردد.