به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، حجت توحیدی عنوان کرد: رفتارنگاری،بازرسی،مصوبه کمیته ایمنی و پایداری،عملکرد نگهداری و تعمیرات،مدیریت نگهداری و تعمیرات،شاخص برنامه منابع و مصارف، شاخص پایش کیفی مخازن سدها ، تحویل حجمی آب به مصرف کنندگان و راندمان انتقال از شاخص های ارزیابی بود.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای هرمزگان در شاخص های عنوان شده بیشترین نمرات را از آن خود کرد همچنین برنامه های مدیریتی در شاخص های مشخص شده در راستای ارائه عملکرد در سال جاری دارد.