به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: هدف از استقرار و اجرای میز خدمت، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت، جلوگیری از سرگردانی مردم در شرکت، و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد است.
مهندس علی نظری افزود: میز خدمت حضوری بدین منظور ایجاد شده است تا ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای در خواست خود را دریافت کند چرا که شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی در جامعه به وجود
می آورد.
وی تصریح کرد: از دیگر اهداف ایجاد میز خدمت سازمان های اجرایی، بالا بردن سرعت، دقت، ارتقاء سلامت اداری و رعایت عدالت در ارائه ی خدمات می باشد.