مدیر امور بهره برداری از سد و نیروگاه برقآبی امیرکبیر گفت: علی رغم بارش های اخیر تراز آب این سد به عنوان یکی از سدهای تامین کننده آب شرب شهر تهران و تحت مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران همچنان منفی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه شورای اداری شهرستان طارم با حضورهاشم نژاد فرماندار این شهرستان ، ناصری رئیس ستاد اقامه نماز استان ،مهندس عزیزخانی مدیر امور منابع آب طارم و مسئولین ادارات این شهرستان در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.
مدیر امور منابع آب تهران بزرگ گفت: طی هفته گذشته با انسداد 6 حلقه چاه غیر مجاز از برداشت سالانه حدود 138 هزار متر مکعب آب جلوگیری شد.
با حضور سرپرست شرکت آب منطقه ای تهران و مدیران این شرکت دیزل ژنراتور برق اضطراری راه اندازی شد.
در راستای پروژهای طرح تعادل بخشی جلسه ای با حضور دهیاران و شوراهای بخش گلزار شهرستان بردسیر در روستای راسک بخش گلزار برگزار گردید.
طی حکمی از سوی مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران مهندس حسین امامی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان خراسان جنوبی به مدت دو سال دیگر در سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل ابقا شد
جلسه تعیین تکلیف وضعیت بندهای انحرافی و تاسیسات تغذیه مصنوعی در حال بهره برداری با حضور مهندس علیزاده مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای کرمان و معاونین این شرکت برگزار گردید.
با حضور مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و مهندس عرب پور معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت، جلسه کارگروه طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی برگزار شد.
نهمین جلسه کمیته حفاظت از منابع آب شهرستان کرمان در مورخ 15 آذرماه 97 در محل دفتر فرماندار کرمان به ریاست مهندس بابایی فرماندار این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،دوازدهمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان طارم به ریاست فریدون هاشم نژاد فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری طارم برگزارشد.
رئیس مرکز حراست صنعت آب و برق کشور طی تقدیرنامه ای از مدیر حراست شرکت آب منطقه ای قزوین به جهت کسب عنوان، مدیر برتر در بین مدیران حراست صنعت آب و برق کشور، تشکر و قدردانی نمود.
وزیر نیرو گفت: درحال حاضر ۱۳۵ پروژه حوزه آب و برق و آب وفاضلاب بااعتبار ۴۸۰۰میلیارد تومان در هرمزگان درحال اجراست.
مهدی جمشیدی در نشست تخصصی بازچرخانی پسابهای شهری و صنعتی در همایش جشنواره ملی فناوریهای آب اظهار کرد: تغییر سیاست در این حوزه باید اتفاق بیافتد. درست است که فاضلاب یک منبع آلودهکننده است اما میتواند به عنوان یک منبع آب پایدار محسوب شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه خراسان رضوی در نشست بازچرخانی پساب های شهری و صنعتی گفت: 80 درصد از میزان آب مصرفی تبدیل به فاضلاب میشود؛ این مساله به عنوان یک فرصت به شمار میرود. از طرفی میتوان با تصفیه درست این حجم از فاضلاب، مساله آب را مدیریت کرد؛ مدیریت صحیح پساب از الزامات برون رفت خشکسالی است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت:استان هرمزگان خشک ترین خشکسالی ها را در نیم قرن اخیرتجریه می کند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان عنوان کرد: طرح نوسازی 16کیلومتر خط اول آبرسانی از میناب به بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۸۰۰میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از افتتاح طرح تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان با حضور وزیر نیرو خبر داد.
همزمان با سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان طرح تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران استان هرمزگان افتتاح شد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلاتی که با آن روبه رو هستیم دیدگاه جامعه نسبت به محیط زیست و طبیعت است. زمانی به عقیده کارشناسان رابطه انسان و طبیعت مهربان بوده اما امروزه ما بر طبیعت غالب شده ایم و طبیعت در خدمت تمامی اهداف ما بوده است و باز چرخانی آب از عوامل موثر نجات آب می باشد.
کارشناسان داخلی و خارجی از 15 کشورآسیایی، اروپایی و آفریقایی با حضور در هشتمین نشست آسیاییG-WADI و دومین نشست بین المللی IDI راههای برونرفت و مدیریت بحران آب در خراسان رضوی و شرق کشور را بررسی کردند.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران گفت: طی شش ماهه نخست امسال 582 مورد پیشنهاد از سوی همکاران در نظام پیشنهادات این شرکت ثبت شده است.
مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل یزد، از انجام طرح لایروبی رودخانه شرقی علی آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای خراسان رضوی؛الکساندر لایشت در افتتاحیه هشتمین نشست آسیایی شبکه جهانی آب و اطلاعات توسعه ای برای مناطق خشک(G_WADI) و دومین نشست ملی فنا وری های آب که در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد؛ ضمن تشکر از وزارت نیرو در جمهوری اسلامی ایران و کمیسیون ملی یونسکو در ایران برای حمایت و همکاری های پیوسته بین ایران و یونسکو در زمینه های گوناگون مدیریت منابع طبیعی گفت: ما در این همایش از دانش کارشناسانی بهره مند خواهیم شد که تحت دو ابتکار شاخص برنامه جهانی آبشناسی یونسکو گرد هم آمده اند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: برای تداوم زندگی بشر نیازمند سازگاری با محیط زیست و کم آبی هستیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت اب منطقه ای لرستان کارگاه اموزشی عفاف و حجاب با سخنرانی حجت الاسلام حیات الغیب و با حضور کارکنان شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای لرستان، مهدی دانشگر به همراه هیئت همراه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای لرستان برگزار گردید بیان داشت: در شرکت های آب منطقه ای از بکارگیری افراد متخصص برای پاسخگویی به ارباب رجوع استفاده شود .
آقازاده استاندار مرکزی در نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان تفرش، گفت: ۲۰۰میلیاردریال بودجه به طرح انتقال آب هفتیان به تفرش اختصاص یافت.
با بررسی آخرین وضعیت طرح های عمرانی شرکت دومین جلسه هماهنگی طرح ها در سال جاری برگزار شد.
سرپرست امور منابع آب شهرستان اسلامشهر از پر و مسلوب المنفعه شدن سه حلقه چاه غیر مجاز و در نتیجه جلوگیری از برداشت حدود 119هزار متر مکعب از منابع آب زیرزمینی در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امور منابع آب ورامین گفت: با تلاش مأمورین واحد بازرسی و نظارت با انسداد نه حلقه چاه غیر مجاز از برداشت بیش از 280 هزار متر مکعب آب از منابع آب زیرزمینی این امور جلوگیری به عمل آمد.