مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، معاون جدید برنامه ریزی و بهبود مدیریت این شرکت را منصوب کرد.
به منظور حفظ و صیانت از منابع آبی، تعداد 15 حلقه چاه غیرمجاز در دشت ممنوعه اسفدن، محدوده روستای افین د شهرستان قاینات پر و مسلوبالمنفعه شد.
علیرضا طباطبایی" مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفای کشور ،در ادامه سفر خود به استان خراسان جنوبی از از محل فرو نشست زمین در حاشیه دشت سرایان باز دید بعمل آورد.
سرپرست اداره منابع آب شهرستان فامنین گفت: تحقق 105 درصدی تعهد سال 97 در خصوص نصب کنتور بر چاه های شهرستان فامنین
جلسه مدیریت بحران استان به میزبانی شرکت آب منطقه ای اصفهان برگزارشد.
دکتر اردکانیان حمایت کامل وزارت نیرو از اجرای طرح ساماندهی آب بندان ها، تالاب ها و رودخانههای استان گیلان را اعلام کرد.
مدیر امور آب شمیرانات از آزاد سازی 40 هزار متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه جاجرود خبر داد.
سید موسی خادمی از غرفه شرکت آب منطقه ای که به مناسبت هفته پژوهش در محل دانشگاه لرستان برگذار گردید دیدن کرد .
مدیر امور منابع آب فیروزکوه از انسداد 5 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
جلسه کمیته تحقیقات با حضور مهندس علیزاده مدیر عامل محترم شرکت آب منطقه ای کرمان، معاونین و مدیران و دو تن از اعضاء هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با استقرار میز خدمت امور منابع آب شهرستان ایجرود در مصلی این شهرستان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ، نسبت به پاسخگویی و ارائه خدمت و راهنمایی به مراجعین اقدام گردید.
مدیر امور منابع آب رباط کریم از پر و مسلوب المنفعه شدن 15 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور طی دو هفته کاری خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای :جلسه معارفه معاون منابع انسانی و مالی و پشتیبانی در سالن جلسات شرکت با حضور مدیر عامل ؛ اعضاء هیئت مدیره ؛ مدیران و روسای بخش های اداری و همکاران شرکت برگزار گردید
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل آب منطقه ای استان قدردانی نمود.
مدیر امور منابع آب کرمان در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان به طرح آماری برداری سراسری در سطح استان کرمان و شهرستان اشاره کرد و از دهیاران خواست با اکیپ های آمار برداری همکاری داشته باشند.
دکتر حسین رجب پور، کارشناس مطالعات پایه منابع شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی به عنوان پژوهشگر برگزیده استان از دستگاه های اجرایی در سال 1397 انتخاب و از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی تقدیر شد.
در اجرای پیشبرد و عملیاتی نمودن شیوه نامه گسترش سواد آبی و آموزش فصل اول کتاب انسان و محیط زیست بـه معلمان پایه یازده متوسطه دوم، دومـین جلسـه طـرح مـذکور در محل سالن دبیرستان پسرانه علامه حلی رفسنجان برگزار گردید.
با شروع روند کاهشی اعتبارات عمرانی از سال 93 تاکنون، استفاده از سایر منابع اعتباری و سرمایه گذاری در حوزه تامین آب شرب در دستور کار شرکت آب منطقه ای گلستان قرار گرفته است.
سید موسی خادمی از غرفه شرکت آب منطقه ای که به مناسبت هفته پژوهش در محل دانشگاه لرستان برگذار گردید دیدن کرد .
مراسم اختتامیه تجلیل از برگزیدگان دهمین دوره المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان مرکزی با حضور حسین زاده مسئول هماهنگی ورزش وزارت نیرو و خانم شیوا مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده های کارکنان صنعت آب و برق و برگزیدگان المپیاد ورزشی در سالن امام علی ( ع ) اراک برگزار گردید.
دستاوردهای پژوهشی شرکت آب منطقه ای لرستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفت
طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) با حضور مسئول روابط عمومی و کارشناس امور منابع آب شهرستان کهنوج در دبیرستان متوسطه دوره اول پسرانه شاهد این شهرستان برگزار شد.
دومین کنفرانس دوسالانه اقتصاد آب با شعار «کارآمدی ابزارهای اقتصادی و بهبود بهرهوری آب» از سوی مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آبفای کشور و معاونت آب و خاک وزارت کشاورزی و با حضور محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور ، رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمود حجتی وزیر کشاورزی، ، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران و مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به عنوان یکی از اعضای پانل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رودان با حضور مدیر منابع آب ، فرماندار رودان و اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
یازدهمین جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران در محل اتاق جلسات این شرکت برگزار گردید.
عملیات زهکشی (لایروبی و پروفیله کردن) در محدوده شهرستان گمیشان توسط شرکت آب منطقه ای گلستان در تابستان سال جاری به اجرا در آمد.
جلسه کارگروه مدیریت بحران با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای کرمان، معاونین و اعضای کارگروه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای برگزار گردید.
تا نیمه اول دیماه بارش مؤثری در استان وجود ندارد
مهندس علیزاده مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور در برنامه تلویزیونی بلندای افتخار شبکه استانی کرمان به ارائه گزارش عملکرد 40 ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.
مدیر منابع آب کاشان از انسداد 16 حلقه چاه آب عمیق و نیمه عمیق غیرمجاز از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.