به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محدثه شکرالهی اظهارکرد: سامانه مذکور از ابتدای بهمن ماه سال جاری قابل بهره برداری می باشد به نحوی که ارباب رجوع در هر لحظه می توانند با ورود کد رهگیری اخذ شده از دبیرخانه مرکزی، آخرین اقدام انجام شده روی نامه مربوطه را از طریق پیامک مشاهده و از روند پیشرفت کار مطلع گردند و بدون نیاز به پیگیری در سازمان و مواجهه با کارکنان، از نواقص اسناد و مدارک پرونده خود آگاه شده و قادر به رفع آن باشند.
وی ادامه داد: دیگر مزایای سامانه مذکور را حذف قابل ملاحظه مکاتبات کاغذی در سازمان، استفاده بهینه از زمان با عملیات خودکارسازی فرآیند مکاتبات اداری و امکان ردیابی و پیگیری به موقع نامه ها و درخواست های مراجعه کنندگان عنوان کرد.