سه‌شنبه, 5 مهر 1401
مشروح خبر :: عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای است/ تامین آب و برق پایدار با همکاری و همراهی خبرنگاران و مردم در تابستان امسال

پیام وزیر نیرو به مناسبت روز خبرنگار؛

عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای است/ تامین آب و برق پایدار با همکاری و همراهی خبرنگاران و مردم در تابستان امسال

وزیر نیرو با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.

 متن پیام «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو بدین شرح است:

کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا
تلاقی روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورای حسینی فرصت مناسبی است تا ابعاد این نهضت از منظر رسانه و در بستر رسانه مورد توجه قرار گیرد.
حرکت و رفتار امام حسین(ع) در ذات خود رسانه‌ای به بلندا و عظمت تاریخ است و عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای تا ابد خواهد بود.
حسین، آن انسان آزاده و آزاده‌ای که بشریت امروز را چاره‌ای نیست جز آنکه به او اقتدا کند و آزادی و آزادگی خود را در زندگی فردی و جمعی، در منش و گفتار وی جست و جو کند.
پیام‌آوران کربلا، برای آموختن درس و ارسال پیام آزادمنشی از جان گذشتند که فراگرفتن عمیق و عملیاتی آن برای هر قلم‌به‌دستی لازم و حیاتی است. 
حقیقتا اطلاع رسانی‌های خوب و به موقع خبرنگاران در یک سال گذشته، مردم عزیز ایران را آگاه کرد تا با همکاری و همراهی شان، صنعت آب و برق بتواند آب و برق تابستان امسال را پایدار در اختیار مردم قرار دهداز این بابت از زحمات یکایک خبرنگاران در یک سال گذشته تشکر کرده و همچنان نیازمند کمک ایشان برای ادامه این راه و خدمت به مردم هستیم.

 

کد خبر: 61550
  تاریخ خبر : 1401/05/17
 مهتاب علی بخشی
 107