جمعه, 26 مرداد 1397
شبکه خبری آب ایران - مشروح خبر :: کارگاه آموزشی بررسی دستورالعمل میز خدمت در شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد.

 

کارگاه آموزشی بررسی دستورالعمل میز خدمت در شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد.

 

کارگاه آموزشی بررسی دستورالعمل میز خدمت در شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،کارگاه آموزشی با محوریت ارائه برنامه ها و اهداف استقرار میز خدمت در دستگاههای اجرایی با حضور مدیرعامل،معاونین ،مدیران امورمنابع آب شهرستانها و مهندس کمال کیانی کارشناس مدیریت و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن شهید شهریاری این شرکت برگزار شد.  

در ابتدای جلسه عمران راضی رئیس گروه طرح تعادل بخشی و مسئول میز خدمت شرکت طی گزارش کوتاهی از عملکرد 2 ماهه میز خدمت در آب منطقه ای زنجان گفت: اقدامات و تمهیدات لازم برای استقرار میز خدمت در ستاد و شهرستانهای تابعه اتخاذ گردیده و فعالیت های خود را در راستای رضایتمندی و پاسخگویی ارباب رجوع مهیا نموده ایم .وی افزود: دریافت مدارک از مراجعین و تعیین زمان جهت ارائه خدمت به مراجعین از طریق پیشخوان دولت در سطح استان از مهمترین اقدامات و فعالیت هایی است که در این دفتر در مدت 2 ماه گذشته انجام گرفته است.

در ادامه جلسه مهندس کیانی کارشناس مدیریت و برنامه ریزی استان به ارائه توضیحات و آموزش در مورد نحوه اجرای بخشنامه و دستورالعمل سازمان در میز خدمت که یکی از شاخص های ارزیابی سال 1397 است پرداخت .

کیانی در بخش دیگری از سخنان خود به دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت :دستگاههای اجرایی استان که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می باشند، موظفند واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان "میز خدمت" در طبقه همکف ساختمان تعبیه نمایند و با حضور کارشناس و یا مدیر مجرب آن دستگاه با اعطای اختیارات لازم، خدمت مورد نیاز ارباب رجوع صرفاً از طریق این میز ارائه گردد.

کارشناس مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه سخنان خود به وظایف میز خدمت پرداخت و گفت :ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط ،دریافت مدارک و در خواست های مراجعین ،انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان ،دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحد های زیربط و اعلام آن به مراجعین، از وظایف اصلی میز خدمت می باشد.

کیانی در بخش پایانی این کارگاه آموزشی یک ساعته به ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعت اداری به طور پیوسته اشاره کرد و ادامه داد :سازماندهی تعدادی از کارکنان شایسته ، ماهر ، پاسخگو و آموزش دیده و مطالعه نسبت به فرایند های اداری مرتبط با ارائه خدمات ،ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به ارباب رجوع در ارتباط با فرایند دریافت خدمت ،پاسخ به درخواست ارباب رجوع بر اساس اطلاع رسانی دستگاه و اعلام زمان ارائه خدمت نتیجه در زمان دریافت درخواست ارباب رجوع از مهمترین بخش های میز خدمت در ادارات خواهد بود. 

 

 

منبع خبر: http://znrw.ir/SC.php?type=component_sections&id=118&sid=1224

دیدگاه کاربران